3.05.2011

Hakkan pakkima!


Lyhike ylevaade mis m6tted minu peakeses liiguvad ja kuhu suunas.

Lood Port Vilas on sellised, et olen endiselt omamoodi jahil. Saagisooviks on k2tte saada oma higi ja to;o;ga v2lja teenitud palgarahad.
Kapten, kes m6ni n2dal tagasi koju Ameerikasse p6genes, v2idab, et papp on minu pangakontole kantud minu pangakonto aga seda ei n2ita.
Swedbank ei ole ka suureks abiks, aeglaselt vastatakse meilidele ning iga kord tuleb uus n6uanne. 6udselt tyytu!!
Nyyd on plaan selline, et v2ltida segaseid suhteid Eesti ja USA panga vahel on Jaanus pakkunud peale oma suure sofa ka oma Austraalia pangakontot. Mulle muidugi meeldiks, kui kutid raha minu kontole kannaksid a no mis sa h2daga teed. Ootan ja loodan, et suurriikide USA ja Austraalia raha transfeerimise kanalid on 6litatud ja kuivanud lehtedest puhtad.
Ja Jaanusele muidugi ka suured t2nud! Eelmine kord Sydneys sai Tiina ja Rauli juures pisut overstayd tehtud, nii et jumal t2natud, uus ohver ja uus sofa :)

Niisiis minu Vanuatu viisa saab otsa 13.m2rtsil.

Ja oma plaane olen muutnud.
Uus-Meremaa on vinge, aga kui juba sinna minna tahan n2ha k6ike ja teha k6ike.
Reaalsuses aga unistuste Uus-Meremaa aktiivseks-p6nevaks tripiks raha napib.

Minu uus plaan on p6igata n2dalakeseks Sydneysse, magada Jaanuse sofal, saada muusikaline shokk Future Music Festivali kylastades ja siis Aasiasse kultuuri koguma! Ja Aasias vaatan yle Katsi ja Tiuksi.

Alati on pisut kurb lahkuda!
Lahkun ju Polyneesiast, mis on endiselt minu jaoks eksootika, p6nev ja uskumatu.
4 kuuga on Vanuatul ja v2ikelinnas Port Vilas, siinsete toredate inimeste seltsis m6nusalt aega veedetud. Ja nagu igal saarestikul, on Vanuatul minu seikluses oma, v2ga eriline, koht!
Maav2rin, puutumatud saarekesed,troopliline tsyklon, ujumine delfiinidega, delfiinid ja veelkord delfiinid, l6putu meri ja tormid, p2ikset6usud ja loojangud, elu superjahil, purjetamine ja to;o; tegemist sai vahelduseks proovitud. Vinge! Ilus! Unustamatu!

Aga 2revus on alati suurem.
Porita suurlinn, Sydney, liiklusummikud ja po;o;rane ringisagimine, palju valgeid inimesi ja moodsaid r6ivaid! Vinge!!
Ja sealt edasi uued sihtkohad, uued majad ja arhitektuur, v66rad inimesed ja kutuur, v66rad t2navad ja kohvikud ja turud.


Ja kodule natuke l2hemale, liikudes vaikselt teispoole kera - tekitab soojasid tundeid. Segaseid tundeid tekitab ka. Mis siis edasi saab ja mis ja kes ja kus ja miks ja kuidas?
Uhhhhhh nii palju reaalseid kysimusi panevad pea ringi k2ima! Stressitaluvus on Lihtsa Elu Karini élu elades nullil2hedale kerra t6mbunud...





No comments:

Post a Comment