4.16.2010

Sofa surfing

Liitusin ylemaailmse saidiga couchsurfing.com.
Sait yhendab inimesi, kes r66muga v66rustavad reisiselle, pakkudes neile oma kodu tasuta oobimiseks.
Otsisin oobimist Tongale, yllatuseks leidsin 2 sofat ka Nukualofas. Saatsin m6lemale meili, 42 aastane Sifa, reageeris kohe, teiselt sofaomanikult vastut ei saanudki. M6te minna taiesti v6hiv66ra koju oobima on veider ja natuke k6he. Aga otsustasin proovida.

Sain kolmapaeval Sifaga kohvikus kokku, et taustauuringut teha. Viisakas mees, laseb vibu, mangib tennist ja golfi, reisib, vaga hea inglie keel, on igati aktiivne. Sisetunne ytles, et pervoga tegu ei ole.
Neljapaeval kolisin sisse. Sifa naine ja 4 last elavad Uus-Meremaal. Seda, et tegu on yksiku mehe koduga, sai aru juba uksel. Ema kallis, sina oleksid juba uksel minestanud! Sellist laga ja korralagedust pole ma elu sees nainud! Tolmukihti v6ib cm m66ta.

                                          Meesterahva k:o:ok

Minu tuba on pisike, kappe ja riiuleid ma ei kasuta, sest need on lihtsalt nii mustad. Voodi madratsi katsin oma Costa Rica rannalinaga (aitah Leenuke), padjale t6mbasin ymber oma halli salli (Sven, aitah, et v6isin endale patsata) ja peale v6tsin matkapoest ostetud spets lina kuhu saab vajadusel ka sisse ronida, väga praktiline ja must have kui oled seljakotiga maailma peal ringi kondamas (aitah Vahurile soovituse eest see endale seotada)
Kyll on ikka tore, kui on nii head s6brad! :)

Sifa on lugenud mees, heast perekonnast, sympaatne inimene aga no koristada see mees kyll ei armasta.

Laenasin peremehe jalgratta ja v6tsin suuna citysse. Sifa kodu on linnale m6nusalt lahedal. Ratas on paevi nainud, 6li vist mitte kunagi. Esimene ratas taiesti 8, kummid tyhjad, sadul katki, pidurid ja porikad puuduvad. Ekstreemsport Tonga pealinnas! Pööraste Tallinna linnatanavate kogemustega inimest see siiski ei kohutanud :)

Tahaks hädasti tuunimist

Linnas on ka muideks jagrattalaenutus, 30 krooni paev. Sealsed pakutavad velod olid umbes sama roostes.

Eile, reede 6htul kaisin Sifa ja tema s6bra Davidiga valjas. Meesteklubis toimus noolemangu v6istlus, Sifal oli kindel plaan esimeseks tulla ja auhinnaraha v6ita. Meesteklubisse pole naised lubatud, mina kasutasin v6imalust ja olin r66mus peremehe tasuta interneti yle.
Koju naasedes olid mehed ypris jommis, Sifa jai vistlustel 3-ks.
Suundusime klubisse, mina tuttkaine (soon ju antibiootikume), tyybid taiesti svipsis.
Ja muutusid peagi ysna tyytuks. Jokkis s6pru lisandus, yhed samad lugulood, yhed samas naljad, kiidulaulud, kui ilus ma ikka olen. Kui niiskete silmadega Davidi mul kaest v6ttis s6nadega "mul ei ole kunagi palangi girlfiendi olnud aga hirmsasti tahaks", sai siiber, laksin tegin klubis vaikse tiiru. Kiidulaulu tuules otsustasin yhe ilusa kohaliku noormehe tanstima kutsuda. Sain korvi! :)



Minu laudkond muutus aina kararikkamaks, yks tyyp aina imetles ja jahus, kui toredad on ikka need sakslased. Olin vaga kannatlik, l6puks loobusin oma kodakondsusest sakslaste kasuks :)
Tahtmata olla peorikkuja, jatsin k6igiga viisakalt hyvasti ja laksin taksot otsima.
Klubi ees tanaval seisis vaike buss, leppisime hinna kokku, taksojuhi s6ber, siiski dzentelman, avas tagumise ukse. Liuguks tuli eest ara :)) K6ik said k6vasti naerda, hyppain juhi k6rvale.

                                                                          Davidi ja Tonga politseidega. Neil on hasti uhked mytsid!

Tongalaste autod on teema omaette! Ilged romud! Tossavad, k6iki aknaid uksi ei pruugi ees olla. Aga kui pole miinuskraade, polegi see ju oluline :)

2 comments:

  1. Tervitus!

    Näed nii kena välja, nahavärv juba sama mis kohalikel:))Kas selle sohvaomaniku naised-lapsed põgenesid mustuse eest? Loodetavasti jääb ta ikka edaspidigi härrasmeheks:)
    Kallistame!

    ReplyDelete
  2. Bula! Tervitused Fidzilt!
    Aitah komlimendi ja kallistuste eest! :)
    Kes teab, v6ibolla astun siin enda j@rgmisele tasemele ja saavutan sinu suve-nahav@rvi :)

    V66rustaja j@i viisakaks, h@rrasmees oleks palju oelda. T@na hommikul sain juba emaili, et igatsevad minu seltskonda. See on kyll huvitav, sest viimane paev ei olnud teab mis s6bralik, tyybid j6id kogu paeva ja olid suht tyytud.

    Kallistused!

    K

    ReplyDelete