10.04.2010

Plaanideta

N2dala p2rast on minu viisaga jokk.
5 t2rni ja Royal Davui ei ilusta tulevikus minu CV-d. Hoolimata suurest entusiasmist mind palgata, ei olnud manageride plaan siiski kuigi l2bim6eldud. Saarel kus to:o:tab kohalike seas vaid 2 valget (managerid ise), ei saa ju neile v6hiklikust pahaks panna. Sest nagu selgus, ei ole abielupaaril aimugi, et v2lismaalase palkamine Fijil n6uab enamat kui lihtsalt soovi. Ja vajadust.
Saatsin koos CVga info, mida ja kui palju immirgatsiooniamet taga ajab. Rahaline pool, deposit mida firma peab maksma pluss igakuine palk- sai neile vist liiast.
Igatahes sain vastuse, et oleks jube tore koos to:o:tada kyll aga madal hooaeg on algamas ja sellist rahalist v2ljaminekut nad hetkel lubada ei saa.
Kahju!

Nuu jah, n2dala p2rast, 10.oktoobril, saab viisa l2bi.
Ssiin ma siis olen, hetkel 7 t2rni kuurortis, mis teeb kogu asja natuke irooniliseks, ilma konkreetse plaanita.
"Konkreetse plaanita", see v6iks olla minu reisi pealkiri! Ja jumala eest, ma naudin seda "l2hen vooluga kaasa" meeleolu. Jehh aga hetkel paneb see mind kukalt kratsima ja pilla-palla olek tekitab kysimusi.

Lihtsa Elu Karini Varjandid.
* To:o:koht mis v6imaldaks to:o:viisa. Selle projektiga pole kahjuks veel jopanud.
* Minu 4 + 2 kuud saab l2bi ja viisa pikendust pole teist korda v6imalik taotleda.
* Variant maalt korraks 2ra k2ija. Lendad m6nda kõrval saareriiki, paari p2eva p2rast vuhhh tagasi ja saad automaatselt uued 4 kuud. Easy! Aga... n6uab pappi!

Kogu 6 ja pool kuud kestnud reisi jooksul pole ma, vastupidiselt esialgsetele plaanidele, raha teeninud. Siiski-siiski, pannkoogi2ri oli ysna tulutoov :)
Lennupileti raha peaks ma laenama. Olen siiani ilma laenuta hakkama saanud, isegi imestan – eee kuidas siis? Aga olen ja t2itsa okeilt! Suureks abiks on olnud perekond, t2nud empsile, kes katab rahalised kohustused koduse Swedpanga ees.
Kui juba minema pean, kas poleks siis juba m6tet reisi j2tkata ja lennatagi Aasiasse v6i Uus-Meremaale? Uus-Meremaa, need unikaalse loodusega saared tuleks kindlasti plaani v6tta, kui juba siinkandis olen .
Kas pole ma mitte astunud Fiji mugavustsooni?
Veedaksin Fijil meelsasti veel m6ned kuud, leiaksin siiski ka teenimise v6imaluse, komandeeriks ema siia, reisiks veel Fijil ja kevad-suvel l2bi Uus-Meremaa koju tagasi.
No plaan on ju hea!

“Should I stay or should I go now”….. shallallaaa
Vasak pool ytleb- mis laiskled siin! Liigu edasi! Palju avastamata sadamaid, p6nevaid inimesi ja kultuure ootavad sind!
Ja see parem (vist laisem) pool minust ytleb – siin on hea ja tore! Proovi veel, kyll see tookohta ka tuleb!

Dilemma!

No comments:

Post a Comment