12.14.2010

Tagasi Port Vilas

Pühapäeva, 5. detsembri õhtul olime tagasi peasaarel Efatel, Port Vilas.
Teisipäeval lendas Solana tagasi Ameerikasse. Kolmapäeval lendas Prantsusmaale puhkusele Sean. Meie laeva insener Sam sõitis puhkusele Uus-Meremaale.
3 tarka hommikumaalt jäid jahi eest vastutama Mina, Linda ja Nixon (pealiku poeg Maewo saarelt, kelle Sean palkas jahti valvama).

Mina, kes ma pole kunagi huvitunud, kuidas töötab auto mootor või kus on pidurikettad, olen õppinud vahetama ylep2eviti mootorit, kuidas kontrollida mootorites õli ja veetaset, kuidas t2ita kytusepaaki jne.
Veel on meil „abiks” 3 telefoninumbrit. Juhuks kui midagi juhtub.... K6ige suurem hirm, kui midagi kaptenisillal l2rmama hakkab, m6ni alarm to;ole l2heb. 

Kolisin oma „keldrikorruse“ kajutist VIP kajutisse. M6nusasse suurte akendage suurde tuppa, mis on yhtlasi kapteni sillale k6ige l2hemal. Mul on suur garderoob, suur vannituba. Peen!
O;o;siti j2tan kajuti ukse lahti, et kuulda alarmi. Nuppe on seal palju ja teadmisi napib. Kapteni tegemata to;o;....




Vahetult ennem 2ras6itu oli mul kaptenile hunnik kysimusi, vastuseid ei saanud. Tal oli paha tuju.... ja aega ei olnud. Oli tarvis Solana isiklikke pilte vahtida, kus ta bikiinides poseeris. Minu küsimus, kas peame ka ilmateadet järgima ja mida teha tormihoiatuse puhul, j2igi 6hku rippuma.
Sam lubas Uus-Meremaalt ilmateatel silma peal hoida ja kui tekib vajadus jaht varjulisemassa kohta viia, orgunnib ta meile kapteni.


L2hip2evil postitan rohkem infot Port Vila kohta ;)

No comments:

Post a Comment