3.26.2010

Blogi saab tuurid sisse

Minu lubadused suure suuga usinalt bloggima hakata, on jäänud toppama, kuna
a) mul ei olnud toredat nime bloggile
b) veits kiire selle puhkamisega olnud
c) ei saanud kohe sotti sest blogspotist
Oma reisi 11. päeval,  Sydneys on soe laupäev ja minu olemine eilsest peost pisut hõre alustan põnevusega blogija karjääri ;)

Tatarataaaa! Blogi nimi! HOOSITAHI!
Hoositahi on tonga keelne sõna. Tähendab see kaunis sõna merihobu!
Merihobudega on mul oma armas teema ja aitäh Vahurile nimesoovituse eest :))

Ega blogi nime ei ole kerge leida! Ja kui te nüüd nina krimpsutama hakkate, et nõme nimi ja meelde ei jää ja keegi minu blogi lugema ei hakka, siis tuleb käiku variant B.
Muudan nime tahiks mis tähendab merd. Merd ma armastan väga ja see sobiks ka!

2 comments:

  1. Lahe, esimene ametlik "jälgija" :). Ja nimega ei ole miskit keerulist, salvestadlingi Favourites'i alla ja saad käpelt selle alati avada. Ja nüüd otsas lugema :)

    ReplyDelete
  2. Peab ütlema,et ootan sinu seikluste uusi osasid põnevusega!
    täna tegin arvuti lahti ja sinu blogi oli esimeste seas mille üle vaatasin :-))
    Kalli-kalli,Eva

    ReplyDelete