3.28.2010

"Siia toolile ma just tahtsingi istuda"



Karin ja Tiiu

Täna oli Sydney Harbouri lahel tuuline.
Meiesuguseid peo- ja merekarusid selline tyhitähi aga ei häiri ja võtsime kursi nudistide rannale (tegelt on see puhas poosetamine sest mul oli suht hõre olla ja natuke vingusin ka kui kapten Rauul kaatri sajaga lainetel hüppama pani)
Kats ja Tiu tulid põhimõtteliselt otse peolt, olid vaguramad kui reede öösel aga väga vaprad. Kambas oli peale minu pere Jaanus ja veel 2 merehuvilist. See et me nudistide randa ankrusse jäime oli loomulikult meeldiv yllatus. Ujusime randa, et teha väike ekspeditsioon uurimaks kohalikke tavasid.
Looduslikult jällegi super ilus koht! Kivise kaljuga eraldatud väike u-kujuline liivarand on avatud ainult merele. Maad mööda saab ka paradiisi aga peale väikest laskumist ja kividel turnimist.
Nudistide kohta saime teada, et riideid nad ei kanna. On hästi pruunid, ja mitte kõik, aga mõni oli kohe ikka päris kena vaadata!

Lahel oli seekord mitu väikest katamaraani rallimas. Kiirus oli vinge, oma silmaga nägin kuidas üks 2 korda kummili käis. Tyybid olid osavad ja peagi oli katamaraanil tuul jälle purjes.

Kõigutas päris korralikult, veini loksus sama palju riietele kui kurgust alla. "Siia toolile ma just tahtsingi istuda" - on hea vabandus, kui sa üks hetk klaas käes tähtsa näoga asjatad ja teine hetk suure kaarega toolile prantsatad. Mitte vabatahtlikult aga lainete tahtel ;)

Oli jälle tore päev täis häid elamusi ja head huumorit! Peale õhtust sauna oli toss täitsa väljas. Aga siin ma nyyd siis istun. Blogi tahab blogimist ja ei tea, kuidas Tonga nett seda blogimist toetab.

Pappi on!

Hull Kapten Rauul

Natsa kahju on oma asenduspere ja uute sõpside juurest lahkuda. Sydney on mõnus linn ja hakkasin juba ühistranspordist sotti saama :)
Homme lendan Tonga Kuningriiki. Ausalt öeldes pole suurt aimu mis mind ees ootab. Esimeseks kolmeks ööks olen broneerinud guesthouse pealinna Nuku´alofas, vaatan mis koht see Tonga on ja hakkan tööd ning elamispinda otsima.
Kell on 2 läbi, kobin magama, hommikul vaja jälle pakkima asuda. Marilyn saab siis ka lõpuks enda toas vabalt liigelda, ei pea minu kompsude vahel laveerima ;)

No comments:

Post a Comment