3.27.2010

Kuulsad Blogijad Kats ja Tiu

Reedel kohtusin Kuulsate Blogijate Katsi ja Tiiuga! Bondi Beachil ja täiesti juhuslikult! :)

Kogu see lugu on väga tore!
Hiiumaa sõbranna Aet soovitas enne reisile minekut lugeda kahe eesti tsikki reisilugu, kes reisivad Aasias. Kodus lugeda ei jõudnud ja esimest korda käisin nurgataga.blogspot aadressil eelminel nädalal, platseerudes ise juba Sydneys.  Minu suureks üllatuseks olid ka needsamad Kuulsad Blogijad Aasiast Austraaliasse kolinud!
Juba tuttavad kohad Sydney linnast olid ka nurgataga blogis üles pildistatud. Vaatsin blogijad üle. Meie trajektoorid olid ühtinud ;)

Reedel, olles end Bondi Beachile siruli visanud märkasin nii 4 meetri kaugusel tuttvat nägu! Seesama pildilt tuttav Tiiu ju! Natsa aja pärast oli kuulda eestikeelset seletamist, Tiiuga liitusid seesama nurgataga Kats ja veel 2 eesti kutti. Lugesin raamatu peatüki lõpuni ning saatsin nurgataga suurele fännile Aedale Hiiumaale sõnumi, et nüüd on nii, et lähen teen tutvust kuulsate blogijatega  :)
Lõpuni aus olla, võtsin ennast ikka ennem kokku kui võhivõõrastele lähenesin. Minu jaoks ei ole see nii iseenest mõistetav ega kerge. Üksinda matkaja peab aga olema avatud uutele võimalustele ja niisiis olid Kats ja Tiiu minu esimeseks proovikiviks. No ja ei olnud just väga keerulised tüübid, kellega sõprust teha! ;)

Tutvus tasus ära, nalja nabani! :)

Õhtul läksime perekonnaga Eesti Maja üritusele (olen ennast ikka korralikult perre sisse söönud. Tiina käekottidest leidsin endale just sobiva, täna merel laiasin peretytre kübaga ja arvuti on üldiselt külalise poolt okupeeritud. Jääb loota nende armulikkusele ja sallivusele ;)
Muidugi kutsusin ka Tiiu ja Katsi Eesti Maja üritusele. Eesti tydrukud ikkagi.
Sydney Eesti Maja on kui suur kollane kultuurimaja, kardinatega lava ja puha. Saalis, pikkade laudade taga sumisesid kaasmaalased oma kaasadega ning söögiks oli itaaliapärane makaronitoit. 20 kulli eest sai kõva kõhutäie makarone, maitsva koogi ja õlle. Tantsuks ei läinud, kella 23 ajal hakati koju sättima. Kahjuks ka minu pere. Mul õlle sees ja hoopis teised tuuled.
Jäin linnapeale laiama koos Katsi ja Tiiuga (kellega mõned tunnid tagasi rannas sõbrunesin) ning Jaanusega, kellega tutvusin Eesti Maja üritusel. Suundusime neljakesi öisesse linna, Tiiul kilekott umbselt Eesti Maja makaronitoitu täis, nõtkelt randme ümber tiire tegemas.

Tiiu, Kats ja Karin

Tiiu oli väga osav orjenteeruja ja esimene stopp oli Tõnu juures. Tõnuga tegin juba tutvust rannas. Korteris peeti pidu, kuna Tõnis ja Arvo (samuti tuttav nägu rannast) tõmbasid Sydneys otsad kokku ja pidid laupäeval farmi tööle sõitma. Toredad poisid, hoolimata sellest, et snapsu maitse meil kohe üldse ei ühti. Kõvasti tõstis noormehi minu silmis pikk arutelu minu vanuse teemal  ja pakkumised jäid kõvasti alla 30ne!
Peoseltskond oli väga kirju! Kolme poolatari, kellest 2 olid väga suure kondiga tydrukud, nillisid 4 alla keskmist mõõtu kolumbia tyypi. Lisaks yks asiaat, tatoo hull ameeriklane ja sakslasest dj, tanstuõpetaja

Kurnäuu

Tattuumees ja Tõnis

Kats, Jaanus ja Tiiu grillnurgas

Laian oma ägedate kaitseinglitega

Pidu oli lõbus aga Sydney soe ööelu tahtis uurimist ja nii liikus meie 4-pealine bande mööda prussakaid kubisevaid linnatänavaid ja peomeeleolus Oxford streeti kluppi.
Turvamees pööritas silmi ja ütles et tal on väga kahju aga ILMA dokumendita ta mind küll sisse ei lase! Viskasin paar mahlast nalja oma vanuse üle aga need ei läinud talle korda! "Kui sinuga midagi meie klubis juhtub, ei ole meil infi kes sa oled", ütles ta vabanduseks. Tiiu ja Katsi guesthouse oli õnneks lähedal ja teistkordselt üritasin siseneda Tiiu juhiloaga. Turvamees erinevusi ei leidnud, ytles, et see on suurimate mõõtudega ID mida ta eales näinud ja lasi mind tasuta sisse :) kuna ma vaeseke pidin ju kodus id järgi käima.
Jaanus, Kats ja Tiiu käisid ju tegelt ka aga turvameest ma kahjuks veenda ei suutnud, keegi meist ei peaks ju piletit ostma.
Klubis võtsime tanstutuurid üles, flirtisime puhuriga, jõime kannust tequilat ja ajasime eemale 20 aastase noormehe, kes end 23ks valetas. "you to quite to be 33" oli mu õhtu lemmiklause ;))

Siis me väsisime ja seisme tänavanurgal, tegime plaane kes kuhu. Olin sel ööl kodutu. Õnneks on Jaanuse suures elutoas peale väga suure teleka ka suur diivan. Aitäh öömaja eest :)

Jaanus oli tõeline dzentelman ja lõbustas prouat ka laupäeval. Hommikusöök tänavakohvikus, Oxfordi laupäevane turg ja Paddingtoni park. Laupäeval ostsin ma endale ka mantli!! Täiesti jabur lugu! Vaikse ookeani saartel selliseid asju ju ei kanta. No aga poodi ma teda ka jätta ei sanud! Oli teine nii ilus ja odav.

Burda esikaanelt

1. Hahahaa, väga naljakas on endast lugeda. Meid Kuulsateks Blogijateks pidada on vähe liiast - loodetavasti on see iroonia:)
    A ja täpsustuseks: saime 5 taala eest kolm ülisuurt portsu makarone, teised said ju 20 eest ühe. Praegu on esmaspäev ja üks karp on ikka veel alles. Arvatavasti jääbki.
    Ja Tõnu on tegelikult Tõnis, aga Tõnu sobib talle isegi paremini ;)
    Ja see eilne paadireis oli tõesti välja naljakas. Jäime veel Darling Harbouri yhtede teiste eestlaste juurde ja jõudsime koju pärast südaööd. Ei tea, kust see energia tuleb ja kus see mõistus on.
    Sulle aga hästi toredat reisi jätku, loodetavasti Tonga kunn on Sul juba lennujaamas vastas.
    Tervitused-kallistused,
    Tiuks ja Kats

2. Sry Tõnis, et Sinust sai Tõnu! Aga ega nimi mees t riku!
    Ja peab ikka kuulus olema, kui inimesed Austraalia rannas ka rahu ei anna ;)
    Tonga kunn sai tünga, ise sain ka!
    Ehk homme näeme!
    Karin

3. Kui juba 3 inimest järjest pakuvad vanust alla 30-ne, siis ilmselt pakub välimus põhjust nii arvata.