6.30.2010

Öös on asju

Blogimas

Kell hakkab saama pool 5 hommikul. Mul ei ole und!
Laine mühiseb randa, kukk kireb ja naabrimees norskab. Jah, meil on naabrid! Kõrval toas pesitsevad juba neljandat ööd valged. Kadestamisväärt raamiga Linda ja tema kaaslane Derrik, aastates 50-60, on minu silmis vägagi eriline paar. Internetipaar!
Kui mitut internetipaari te tunnete? Mina tean Eestist ühte prouat, kes raiskas aega ja raha (ei maksa arvata, et sulle välja käristatakse), käies mööda kohvikuid lontruseid kaardistamas. Tõsi, lõpuks jäi sõelale ka paar peigmehe kanditaati. Kas paari õuel on õnn, kahjuks pole uudistega updeititud.

Tutvusid turteltuvid läbi Uus-Meremaa suhtesaidi. Automaatne süsteem sobivate-hästi-kokku, vastab-ideaalsele partnerile-esitatu-nõuetele, Lindat ja Derrikut välja ei sõelunud. Õnneks on aga need teise ringi exabikaasad seal välismaal energilised, seltsielu aktiivne. Tutvumisportaal korraldab ka erinevaid koosviibimisi ja prallesid. Selliseid, kus inimene ei pea tegema nägu, tegelt oman väga kirjut seltsielu, mul on tohutu menu ja siia nõmedale üritusele sattusin puht juhuslikult. End täis kaanima, ennem kui julgeb vastassoo inimesele läheneda.
Sootuks mitte! Seesugusele üritusele on viimane kui üks mees ja naine läinud ühe eesmärgiga – leidma ja tutvuma. Ja võib ilma häbita välja näidata, et tema silmades on üks soov- otsin paarilist.

Ja just sellisel peol nad tuttavaks saidki. Linda on Uus-Meramaal elanud 18 kuud, omavahel öeldes kibeleb tagasi. Mitte kliima ega koha pärast. Sõbrad ja pere- igatseb inimesi. Täiesti arusaadav. On tutvumisportaali sõbrad ja on päris sõbrad. Kamraadid, kellega on ajalugu, oma kvaliteethuumor. Kellega oled sina ise.

Ja kõike seda ma tean, kuna eile õhtul kutsusime naabrid oma terrassile kanasuppi sööma. Kanasuppi valmistasin elus täiesti esimest korda. Ja võin kinnitada- kõik kiitsid. Ja mitte ainult viisakusest! Juurikatest võin iga kell maitsva supi kokku keerata a see kontide keetmine ja vahu pinnalt püüdmine... no ma ei tea. Pole nagu minu ampluaa.
Tõe huvides -kana ei olnud enam ühes tükis kui valmis supp. EP oli seda eelnevalt sulatunud, matseetega köögi põrandal käsitlenud (tillukesi lihapalakesi leidsin põrandalt veel ka järgmisel päeval, mitte, et liha oleks sipelgakuhja alt välja paistnud), keetnud ja selle pruuni vahuga jännanud. Igatahes tean nüüd, olles 34 aastane, et võiksin ka täiesti iseseisvalt terve kanaga rinda pista. Milline rõõm! Olen arenemisvõimeline!
Mhhhh  olen vaikselt kodukanaks muutumas! Teen iga päev süüa (ei ole tavapärane) ja naudin. Mis viga vaaritada, kui aega on. Koristan iga päev (elades mereääres hädavajalik, kui ei soovi elada liivakastis). Käin musta-ja siis puhta pesukotiga pesumaja vahet, ei triigi (tavapärane). Eelmine nädal tõstsin toa ümber (nüüd on ka minu voodi akna all) ja paar päeva tagasi tassisin rannast paar kookospähklist välja sirguvat taime terrassile. Et hubastada! ;)

Öös on asju. Tänu internetile, ajavahele Eestiga ning Liisi suurepärasele spordikommentaatori oskustele olen detailselt kursis Kanepi hea mänguga. Pagana kahju, et kaotas! Lisaks olen flirtinud ilmsüüta noormehega Austraaliast. Olen veelkord pestnud hambad. Kirjutanud pika ekirja oma pursuielust ja tegemisest Inglismaale.
Postitanud lookese blogisse (nii palju siis plaanist hakata lühikesi lugusid postitama... päris pikk sai)
Täiesti arvestatav saavutus! Kell on veerand 6 hommikul. Lähen magama!


********************************************************************************
Lisamärkus lisatud neljapäeva hommikul sest kolmapäeval ei saanud õhtul internetti. Lisamärkus, mis omakorda midagi pekki keeras ja kogu minu postituse dileitis. Nii et postitan kogu kupatuse uuesti.

Kanasupp ja külalislahkus tasusid ära. Sain just silma looja, uni oli magus ja siis algas kõrvaltoas rahmeldamine. Lukud kinni, lukud lahti, sahtlid kinni ja lahti, prügikastil (asukoht meie akna all) oli ses ooperis pearoll.....
Naabrid pakkisid ennast kokku ja kimasid Nadi lennujaama. Puhkus läbi. Aga! Toa nr 3 terrassil oli ootamas kena kotike. Meile oli jäetud tuunikalakonserv, piim, sai, tomateid, papaia ja mandariinid, või, suur ja uus kööginuga, supikulp ja lõikelaud (suppikulpi asendas seni hiinapärase mustriga kausike). Ja 2 raamatut!! Viimaste üle on mul eriti hea meel! Kerge lugemine, sihtgrupiks minusugused naiivsed romantikud. Ausalt öeldes oli Phililt laenatud Sherlock Holmes pigem piin kui lugemisrõõm. Kirjakeel 20 sajandi algusest on küll ülimalt korrektne, kuid väga lohisev. Ja kohati varjutab roimasid sõnaraamatus tuhnimine.

No comments:

Post a Comment